Specjalista ds. Obsługi Klienta
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży kurierskiej poszukujemy Kandydatów z Solca Kujawskiego i okolic na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr ref.: SOKSOL/06/15
Miejsce pracy: Solec Kujawski
Osoba na powyższym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za obsługę Punktu Przyjęć oraz telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami i kurierami.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość programu Excel;
• Doświadczenie w obsłudze klienta;
• Wykształcenie minimum średnie;
• Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• Wysoka komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność współpracy w zespole;
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole;
• Dyspozycyjność od poniedziałku do soboty i gotowość do pracy zmianowej w godzinach 8:00 – 20:00.
Oferujemy:
• Pracę w wymiarze pełnego etatu w systemie 1-zmianowym;
• Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem agencji z możliwością zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w późniejszym terminie;
• Stawkę godzinową: 11,50 zł brutto.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz nr referencyjny SOKSOL/06/15 w temacie wiadomości na adres:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Wyświetleń: 13